GITD - treść główna
I | Wykazy dokumentów | ||
Wymagane dokumenty w przypadku ubiegania się o udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: 1. Wniosek o udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób (LPO) - oryginał; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
4. Dowód uiszczenia opłaty za wydanie licencji na na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT: | |||
II | Opłata | ||
Opłata za udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób na okres: - od 2 do 15 lat wynosi 400 zł; - powyżej 15 do 30 lat wynosi 450 zł; - powyżej 30 do 50 lat wynosi 500 zł.
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Centrum Obsługi Podatnika, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów |
1. Wniosek o zmianę danych (zmiana nazwy lub adresu) na licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób (LPO2) - oryginał; 2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS); 3.Informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - należy złożyć w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej; 4. Dowód uiszczenia opłaty za zmianę danych w licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT:
| |
II | Opłata |
Opłata za zmianę danych w licencji na wykonywanie transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób wynosi na okres: - od 2 do 15 lat wynosi 40 zł; - powyżej 15 do 30 lat wynosi 45 zł; - powyżej 30 do 50 lat wynosi 50 zł;
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Centrum Obsługi Podatnika, ul. Obozowa 57, 01-161 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów | ||
1. Wniosek o wydanie wtórnika licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób (LPO3) - oryginał; 2. Oświadczenie o utraceniu/zniszczeniu blankietu (druk OWPO - oświadczenie - wtórnik) - oryginał; 3. Dowód uiszczenia opłaty za wydanie wtórnika licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT: | |||
II | Opłata | ||
Opłata za wydanie wtórnika licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób wynosi na okres:
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów | ||
Wymagane dokumenty w przypadku zmiany danych (odejście wspólnika ze spółki cywilnej) na licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: 1. Wniosek o zmianę danych (odejście wspólnika ze spółki cywilnej) na licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób (LPO4) - oryginał; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
4. Dowód uiszczenia opłaty za zmianę danych w licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT: 5. Oświadczenie o odejściu wspólnika (druk OSCPO - oświadczenie - spółka cywilna) - oryginał; | |||
II | Opłata | ||
Opłata za przeniesienie uprawnień wynikających z licencji dotyczącej wykonywania transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: - od 2 do 15 lat wynosi 40 zł;
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów | ||
Wymagane dokumenty w przypadku przeniesienia uprawnień z licencji na wykonywanie transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: 1. Wniosek o przeniesienie uprawnień (LPO5) - oryginał; 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
4. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS); 5. Dowód uiszczenia opłaty za przeniesienie licencji na na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT: | |||
II | Opłata | ||
Opłata za przeniesienie uprawnień wynikających z licencji dotyczącej wykonywania transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób na okres:
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów | ||
Wymagane dokumenty w przypadku przeniesienia uprawnień z licencji na wykonywanie transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: 1. Wniosek o przeniesienie uprawnień (LPO6) - oryginał; 2. Akt zgonu posiadacza zezwolenia - oryginał; 3. Sądowe postanowienie stwierdzające nabycie spadku lub notarialne poświadczenie dziedziczenia (osoby będące spadkobiercami, a nie ubiegające się o licencje powinny złożyć oświadczenie o nie roszczeniu praw do licencji, która została udzielona zmarłemu przedsiębiorcy) - oryginał; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
5. Oświadczenie o spełnianiu wymogu dobrej reputacji przedsiębiorcy/wszystkich osób uprawnionych do reprezentacji według KRS (ONPO) - oryginał; 6. Dowód uiszczenia opłaty za przeniesienie licencji na na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT: | |||
II | Opłata | ||
Opłata za przeniesienie uprawnień wynikających z licencji dotyczącej wykonywania transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: - od 2 do 15 lat wynosi 20 zł;
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów |
Wymagane dokumenty w przypadku wyrażenia zgody na wykonywanie uprawnień - przez okres nie dłuższy niż 18 miesięcy - wynikających z licencji na wykonywanie transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: 1. Wniosek o wyrażenie zgody na wykonywanie uprawnień (LPO7) - oryginał; 2. Akt zgonu posiadacza licencji - oryginał; 3.Kopia wniosku o stwierdzenie nabycia spadku, która została złożona do Sądu (kopia potwierdzona przez Sąd); 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
5. Oświadczenie o spełnianiu wymogu dobrej reputacji przedsiębiorcy/wszystkich osób uprawnionych do reprezentacji według KRS (ONPO) - oryginał; | |
II | Dane |
Wniosek należy przesyłać na adres: | |
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów |
1. Wniosek zarządcy sukcesyjnego - Wyrażenie zgody na wykonywanie uprawnień przez zarządce sukcesyjnego nie dłuższy niż 2 lata od daty śmierci posiadacza licencji na wykonywanie transportu w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób (LPO8) - oryginał; 2. Akt zgonu posiadacza licencji - oryginał; 3. Oświadczenie zarządcy sukcesyjnego (oświadczenie) - oryginał; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
5. Oświadczenie zarządcy sukcesyjnego o spełnianiu wymogu dobrej reputacji (ONPO) - oryginał; | |
II | Dane |
Wniosek należy przesyłać na adres: | |
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |
I | Wykaz dokumentów | ||
1. Wniosek o przeniesienie uprawnień - w przypadku nabycia przedsiębiorstwa osoby fizycznej wykonującej we własnym imieniu działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG (LPO9) - oryginał; 2. Dokument potwierdzający nabycie przedsiębiorstwa - kserokopia; 3. Oświadczenie nabywcy przedsiębiorstwa (oświadczenie) - oryginał; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej (zgodnie z art. 5c. ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym Dz. U. 2019 r. poz. 58)*:
5. Oświadczenie o spełnianiu wymogu dobrej reputacji przedsiębiorcy/wszystkich osób uprawnionych do reprezentacji według KRS (ONPO) - oryginał; 6. Dowód uiszczenia opłaty za przeniesienie licencji na na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób; DRUKUJĄC DOWÓD UISZCZENIA OPŁATY ZWRÓĆ UWAGĘ NA KOMUNIKAT: W przypadku gdy przedsiębiorstwo nabyło kilka osób: 7. Pisemna zgoda pozostałych nabywców przedsiębiorstwa na przeniesienie na wnioskującego nabywcę decyzji związanej z przedsiębiorstwem - oryginał; | |||
II | Opłata | ||
Opłata za przeniesienie uprawnień wynikających z licencji dotyczącej wykonywania transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób na okres : - od 2 do 15 lat wynosi 20 zł; - powyżej 15 do 30 lat wynosi 22,5 zł; - powyżej 30 do 50 lat wynosi 25 zł.
Dla osób upoważnionych w imieniu przedsiębiorcy do załatwiania spraw (podpisywania druków, wyrażania woli, składania oświadczeń) – opłatę skarbową w wys. 17 zł - należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa Powyższa informacja nie dotyczy opłaty za przesyłkę kurierską. |